Skip links

Predstavljamo Vam kompaniju Epson našeg partnera od poverenja

Kompanija Epson je preduzeće japanskog porekla i povezano je sa industrijom elektronike. Osnovana je 1942. godine, a sedište kompanije je u gradu Suva u Japanu. Kompanija je najveći svjetski proizvođač opreme za obradu slike i računarske štampače. 

Proizvodi u proizvodnom prog kompanije Epson su:

Štampači – Stvorite velike otiske i možete se pohvaliti neverovatnim kvalitetom, brzom brzinom i pouzdanošću. Postoje tri vrste štampača. Štampači radne snage za poslovne svrhe, štampači Ekpression za upotrebu kod kuće i Eco Tank Supertank štampači za dom i posao

Dodatna oprema i potrošni materijal – dostupan za štampače, projektore, umrežavanje, profesionalno snimanje itd.

Pametne naočare– Lakše, manje i moćnije

Sport i fitnes – proizvodi za golf i trčanje

Displeji i projektori – ima izvanredan kvalitet slike koji podstiče saradnju, poboljšava komunikaciju i pruža odlične usluge i pouzdanost

Skeneri – Skeneri su kompatibilni za Mac i Vindovs i dostupni su za kancelarijsku i kućnu upotrebu

Štampači etiketa – Kompletna linija rešenja u kategoriji štampanja nalepnica za komercijalne poslovne i industrijske primene

All-in-One štampači– To je jedan od najboljih i najprodavanihih proizvoda brenda Epson. Kapacitet mastila je veoma visok, a cena njegove zamena veoma nisma. Pouzdanost i kvalitet otiska su njegove glavne karakteristike, dok su ušteda električne energije i manja proizvodja otpada ono što ih izdvaja od konkurencije.

Mesto u svetskom biznis miksu kompanije Epson:

Epson je započeo svoje poslovanje u magacinu veličine 2500 kvadratnih metara sa brojem zaposlenih dvadeset dva. Godine 1943. osnovao je svoju prvu fabriku za proizvodnju u Japanskom gradu Suva. Od tada je prošao dug put i trenutno se njegova mreža proširila na različite delove sveta poput Južne Afrike, UAE, Mađarske, Italije, Francuske, Nemačke, Velike Britanije i delova Evrope.

Sledi poslovno-poslovni koncept marketinga i isporučuje proizvode gotovo devedeset sedam različitih kompanija uz pomoć oko osamdeset hiljada zaposlenih. Njegov kanal distribucije proizvoda uključuje izvršni tim menadžmenta koji nadgleda razvoj, distribuciju, marketing i prodaju proizvoda odgovarajućim kompanijama.

Poslovna politika kompanije Epson:

Epson je svetski priznata marka i usvojila je razumnu cenovnu politiku jer deluje na formuli Business-to-Business. Želi da opskrbi sve svoje i home i biznis klijente ogromne količinom svojih proizvoda i samim tim je zadržao cene veoma nisko i ekonomičnost je put koji su odabrali da priđu svojim kupcima.

Time se stvara neraskidiva veza koja je protkana Epson kvalitetom po najpovoljnijoj tržišnoj ceni. Takva strategija pokazuje svoje plodove uspeha prodajom nestvarnih 40.000.000 Epson inkjet jedinica na globalnom tržištu.

Usvojila je i politiku konkurentnosti i prodora tako da može osvojiti dalje tržište i uspešno se nositi sa konkurentima zadržavajući cene malo nižim od konkurencije.

Epson vizija o očuvanju životne sredine do 2050

Epson je 2008. osnovao Environmental Vision 2050, izjavu o njihovim ciljevima zaštite životne sredine do 2050. godine. Počeli su raditi na inicijativama za postizanje tih ciljeva, ali plan će se značajno promeniti tokom narednih deset godina.

Spolja se globalni napori za postizanje održivosti ubrzavaju, usvajanjem Ujedinjenih nacija ciljeva održivog razvoja i pariškim sporazumom koji kreiraju kurs ka društvu sa niskim udelom CO2. U skladu s tim, preduzeća se ohrabruju da promene način ponašanja kako bi zadovoljili nove norme i ciljeve.

Iznutra se Epson repozicionirao da bi bolje iskoristio svoje prednosti. Odvojili smo se od malih do srednjih ekrana sa tečnim kristalima i optičkih preduzeća i ubrzavamo odstupanje od potrošačkih segmenata ka kancelarijskim, komercijalnim i industrijskim segmentima u potrazi za rastom. Uticaji na životnu sredinu i potrebe u ovim segmentima znatno se razlikuju od potrošačkih segmenata, te najveće promene pretpreli su Epson uređaji upravo u tom segmentu. Čitava paleta biznis štampača koji troše drastično manje električne energije od konkurencije i ne proizvode ni blizu toliko otpadnog materijala kao konkurencija jedan je od koraka ka budućnosti. Kako biznis svest o očuvanju životne sredine bude rasla, tako će i Epson proizvodi pronalati sve više mesta u kancelarijskom okruženju.

Pozivamo Vas da nas kontaktirate i dozvolite nam da Vas prvenstveno uverimo u sve čari kompanije Epson, a potom i sve finansijske i ekološke benefite koje će naša kompanija u kolaboraciji sa proizvodnim programom kompanije Epson predstaviti vašoj kompaniji.